19 April 2008

Russ russ russ

Under èn uke igjen til vi er russ. Kan ikke tro det. Russetida som jeg har gledet meg til siden jeg var ei litta jente. Veit egentlig ikke hvorfor, men det er noe veldig spesielt med denne syke norske tradisjonen. Da jeg og Siril gikk på barneskolen tilbrakte vi hver ettermiddag i russetida i skolegården på Lillehammer vdg. Husker det som det var i går. Vi hjalp til og med Lillehammerrussen med å kaste egg på svartrussbilene fra Vargstad (ironisk nok). Blir nok ikke no av det i år håper jeg. Ivertfall ikke etter våre 15 minutes of fame på forsiden av GD (nice sadface-pose, Marte). I dag har vi fått oss russebil faktisk. Neida, vi er ikke seint ute, det er da hele 6 dager igjen. Det var da en del som tvilte på oss, men jammen fikk vi det til. Det aller teiteste er egentlig at jeg ikke har lappen. På grunn av diverse medisinske grunner kommer jeg ikke til å kunne drikke så mye i russetida, og ironisk nok er jeg den eneste på bilen som ikke har lappen. Jeg er ubrukelig : ) Uansett, jeg gleder meg skikkelig! Det kommer til å bli tre uker med masse morro, sammen med verdens beste folk!

No comments: