01 January 2009

ten steps from your bed to your door

Jula var care, men romjula og nyttår har vært herlig! Var i Torpa julaften. Koselig det, fikk masse fint til jul osv. Men 2.dag pakket jeg min sekk og dro avgårde tilbake til sivilisasjonen. Vors hos Amund og Linn før vi stakk på byen. Var så utrolig deilig å møte alle sammen igjen. Marte, Helene, Ellen, Amund, Linn, Jonas, ja, alle sammen. Byen var det samme som alltid egentlig. Møtte en haug med kjentsfolk og alt var egentlig bare kjempebra. Så ble det Biri-nach på meg daveitu. Rart væ're.

Lørdag skulle vi da ut igjen, men det ville ikke min fyllesyke kropp, så helgen gikk egentlig med på å daffe. Og så møtte jeg min Siril igjen! Men det var på mandag. Å sitte på Blåmann og snakke drit er noe jeg alltid setter pris på. Senere ble det 5.dagsfest på selveste Biri Herredshus. Stas faktisk. Og selvfølgelig nach hos Stenberg igjen. Ganske bra, for jeg har savna dem.

Når jeg endelig fikk kommet meg hjem fra Biri neste kveld sov jeg til det var nyttårsaften og jeg måtte jobbe. Haldis bad nemlig på sine knær (nesten altså) om at jeg skulle jobbe på nyttårsaften siden de hadde lite folk. Ble lovet å få gå 23.00, men det skjedde da selfølgelig ikke. Selvfølgelig var det fult kaos hele kvelden, og når klokka ble 00.00 kasta jeg vesten og forkle og gikk ut på Lilletorget med Siril for å ta en røyk og se på rakettene. Var veldig koselig, men måtte selvfølgelig inn igjen, men fikk slippe 00.45. Da var det opp i 2. og skifte og drekka litt, så ut på byen. Ble en utrolig morsom nyttårsaften med masse søte mennesker. Godt nytt år!

No comments: