23 July 2009

om å skrive brev

Jeg husker da jeg var liten, hvor stas det var å få nytt brevpapir. Brevpapir med små blomster, eller kanskje noen søte katter. Og konvolutter som var like fine. Jeg kjøpte meg brevpapir her om dagen. Var faktisk veldig vanskelig å finne, men til slutt fant jeg denne søte på Norli. Kremfarget papir med små blomster nederst i hjørnet. Og rundt arkene er det bundet et gult bånd. Nå har jeg skrevet et brev til besteforeldrene mine på morsiden, for de er de eneste jeg kjenner som ikke har internett! Det er helt sant... Bestefaren min på farsiden har til og med profil på Facebook. Og så fant jeg igjen gamle brev som jeg har fått fra venninner. Og lillesøsteren min da. Vi var kjempeflinke til å sende hverandre brev da vi var små. Det var veldig koselig, siden hun bor i Trøndelag og jeg på Lillehammer.

Dette brevet er sendt til meg fra Siril. Vi var bestevenner, og vi savnet hverandre så mye hver sommerferie.

2 comments:

sjel said...

haha, jo, spørs om jeg må ta en del 2 :P er sikkert en god del mere jeg kan ta med! tenkte ikke over piet's pub siden den er såpass.. anonym

Kathleen said...

Å, jeg elsker å skrive brev. Jeg pleier å skrive brev til venner som bor altfor langt vekk. Det gjør ikke noe at vi har Facebook alle mann, for alt blir annerledes i brev uansett. Nå holder jeg på å skrive et brev til ei venninne i Amsterdam.