30 January 2010

aker brygge

Dette bildet tok jeg for nesten ett år siden. Da jeg for ikke så lenge siden hadde sagt opp begge jobbene mine på Lillehammer og spontanflytta til Oslo. Jeg savner den tiden sååå mye. Den tiden jeg kom til byen og var arbeidsløs. Da jeg sløsa bort alle sparepegene mine på øl og Ben&Jerry's! Best time of my life! Hadde ingen logisk døgnrytme, og jeg og Lucie kunne finne på å lage vegetarpasta midt på svarte natta. Men etter noen måneder måtte sparepengene ta slutt, og jeg måtte seriøst få meg en jobb. Begynte å jobbe i barnehagen, og det var litt fint å få en ordentlig døgnrytme igjen. Pluss at jeg kunne blåse så mye såpebobler jeg ville! På jobb! Hihi

1 comment:

Ingeborg Lucie Marie Stephanie Kaass said...

Det var koselig tider det. Men juhuu, naa er det snart bryggetid igjen! Haaper de faar skifta det jjaevla gulvet fort som faen... Savner isbjoernen, Ica Gourmet og naboene og...sukk..:/