23 August 2007

Kjeder meg, så tenkte jeg skulle skrive litt. Veit det ikke akkurat er så veldig mange som leser, men whatever.

Ja, nå har skolen begynt igjen. Veldig fint syns jeg. Syns vel kanskje ikke det om noen uker, men nå føles det bra. Eneste som ikke er så bra er naturfag. Åh, jeg hater naturfag. Skikkelig dårlig i det er jeg. "Hva er den kjemiske formelen for jern?". Øøh, hvordan skal man huske det? Aff. Og så er det særemne da. Iiik. Aner ikke hva jeg skal velge. Kanskje jeg skal skrive om reklame... Eller kanskje litteratur på 1800-tallet. Vet ikke ennå... Men så er vi i full gang med å planlegge russetia og russebil da. Ivrige? Hihi. Men vedder på at vi nesten er dritt lei hele greia før jula kommer. Men nei, tror det blir veldig bra. Vi i klassa har bestemt oss for å dra på klassetur til Roma i februar. Det gleder jeg meg skikkelig til!

Denne sommerferien syns jeg har vært veldig lang. Så mye har skjedd. Hunderfossen har vært en av de negative tingene. Men fikk da lønn til slutt. Selv om jeg allerede har greid å sløse den bort. Å herregud, jeg tør ikke spørre mamma om mer penger nå. Må nok bare lever under fattiggrensa en stund. Er vandt med det. Hadde planer om å kjøpe meg nytt kamera straks, men akkurat nå ser det dårlig ut... Fikk kjøpt meg ny mobil før lønninga tok slutt da. Men æh.. Jeg angrer litt. Savner Sony Ericsson. Den nye er så utrolig treig. Og så er den så stor og tung. Men men..

I sommerferien flytta Stine til Lillehammer også. Er så koselig å henge med hu igjen. Er faktisk lenger mellom Hov og Lillehammer enn det man tror. I helga var vi ute på byen. Denne festinga har også en skyld i at lønna mi forsvant så fort. Er så koselig å være ute på Lillehammer. Det er en så liten by, at du møter uansett noen du kjenner. Kunne vært litt større utvalg i utesteder, men jeje... Kvelden startet med at Stine og Linda dansa utrolig psyco til Elvis-sanger. Det er noe med de to og Elvis ass. Møtte masse folk fra klassa også. Veldig fint, siden sommerferien hadde vært så lang. Kvelden slutta med at jeg var altfor full og patetisk. Apropos det. Hadde de merkligste 5 minuttene jeg har opplevd på lenge i går. Rare og overfladiske 5 minutter. Trodde kanskje ting ville bli lettere nå. Men dengang ei. Fortsatt rart. Men hvorfor skal jeg bry meg, når han overhode ikke gjør det?

Oh, så har jeg søkt på to jobber. Kind of. Stuepike og telefonintervjuer. Håper på å få begge, da blir'e cash!

No comments: