28 August 2007

Oi, i dag har det vært kaldtttt. Det blæs. Buhu. Begynner å lukte høsten. Huff, vil ha mer sommer. Men høsten er jo litt koselig da. Iverfall før man blir lei av den. Sitte inne og drikke te, høre på musikk og lese bøker. Bøker er fint. Nå leser jeg Sult og en bok som heter Matilde, av en svensk forfatter som jeg ikke husker navnet på for øyeblikket. Søt jenteroman. Tror jeg har bestemt meg for å skrive om Knut Hamsun i særemne. Kanskje :) Åhh, er så vanskelig å bestemme seg.

Oooog, i går begynte jeg og Stine å trene på Spenst. ... Nei, jeg kan ikke tro det selv ;) Men mitt kne og diverse andre ledd motarbeider meg. Høyre kne har blitt meget betent. "Klumpe-kne" som Kjersti så poetisk kaller det. Skal til min kjære revmatolog på fredag da, så kanskje han kan gjøre noe. Kanskje jeg må tappe. Nasty. Det her er så bittert siden jeg har klart å holde meg så frisk i flere år nå...

I morgen blir Kjersti endelig 18 :) Da blir det feiring til helga!



Det nye albumet til Manic Street Preachers er så utrolig bra. I love it. Anbefales :)

No comments: