22 May 2008

Den som ikkje et

Ferdig med bokmåleksamen. Så da blir det nynorsk på mandag. Er ekstremt nervøs for den, for som min norsklærer sier; "du skriver katastrofal nynorsk.". Ja, det er godt mulig. Kan ikke en eneste nynorskregel. Tar det på feeling'en jeg. Men så viser det seg at nynorskfeeling'en min ikke stemmer helt da. Så ja... Blir spennende. Lillesøstra mi ble konfirmert forrige helg. Og bare må legge ut dette fantastiske familiebildet. Haha. FOR en gjeng med gladlakser. (Ikke bry deg om grisene som går rundt og gresser). Min kjære bror fikk lappen i dag og greier. Gratulerer, Jim! Nå er det bare noen få uker igjen av videregående. Er litt skummelt. JEG TRENGER EN JOBB SNAREST. Please help. Skal ta et jobbår ja. Er så skolelei at det hadde vært bortkasta å begynne å studere nå med en gang. Gleder meg ivertfall til å flytte. Skal flytte sammen med Stine. Vi skal flytte til ghettoen (les:bliksethjørnet). Det er en stor leilighet, så det blir bra. Ikke minst får vi kjøkkenbord! Lykke! Er så lei av å sitte krokbøyd over stuebordet. Tur til Ikea før innflyttning er obligatorisk. Innflyttningsfest blir det ratt også. Alle er bedt.

No comments: