21 May 2008

Halla pus

Russeidyllen er over, eksamenshelvete har begynt. I morgen har vi fagskriving (bokmål), mandag er det friskriving (nynorsk). Herlig. Uka etter der er det tegning, form, farge-eksamen etterfulgt av muntlig. Hadde vært litt greit om jeg ikke kom opp i muntlig, er ikke sånn kjempegira liksom. Kommer jeg opp i historie kan jeg overleve, kommer jeg opp i norsk blir jeg pissed, kommer jeg opp i naturfag slutter jeg. Jeg savner russetida allerede. Russetida var bare utrolig digg. Jeg hadde det kjempegøy. Har blitt kjent med masse nye, kule folk samtidig som jeg har blitt enda bedre kjent med venna mine. Det har vært fint vær sånn 50-60% prosent av tiden, og det er jeg helt fornøyd med. Den nest siste helga var det jo knallvær! Ble til og med solbrent. Natt til 17. og 17. mai var det litt kaldt. Men det gjorde ingenting, fordi det regna ikke. Noe som var spådd. Deilig at værmelderne også kan ta feil . Det snødde riktignok da, hehe. Men det var jo ikke akkurat mye. Det snødde da jeg og Ellen gikk over et jorde langt oppi Biri klokka fem 17. mai morgen. Litt koselig var det egentlig. Utenom det faktumet at Ellen ble angrepet av en bille da selvfølgelig. Russetoget var helt greit. Jeg var for sliten til å bry meg egentlig. Tassa bare gjennom byen. Penger er ivertfall en ting jeg har sløst mye med i løpet av mais første uker. Ta for eksempel fredag. Litt utover natta skulle vi stikke innom Statoil for å kjøpe røyk. Jeg spanderer burger, rasker med meg masse sjokolade, tyggis, brus og muffins. Drar kortet for 300 kr. Noen timer senere kommer vi på at vi glemte å kjøpe røyk. Fint. Det har uansett vært ei knall tid! Kommer til å savne bilen vår. Selv om den ikke alltid var like sammarbeidsvillig. Kommer til å savne den stygge russebuksa mi. Kommer til å savne å kjøre Mafian på E6 uten sidevindu. Har aldri vært så kald i hele mitt liv. Kommer til å savne fløyta mi! En liten sky med russetidminner: Badedammen. Hamburger på Mix. Drittunger som krever russekort. Søte barn som spør etter russekort. Childish Angels. Høøøøør på sangen da. Helenes gla-pose på bilder. Biri. Grilling. Drepende blikk fra en surlaks. Russeknuter. Biri Mafian. Gummistøvler på russetreffet. Sukkerspinn på russetreffet. Pus. Den andre pus. Alle pusene. Ølsko. Niggah whaaaat. Tissing under brua. Knekkebrød. Sol. Regn. Snø. Random. <3

Bilder 1

Bilder 2

Bilder 3

No comments: