10 June 2008

Jeg er værsjuk

Merker at jeg har blitt altfor bortskjemt med fint vær. Men èn gang det kommer skyer blir jeg gretten. Jeg vil ha sunshine for alltid! Da blir Cathrine så blid. Jeg merker også at jeg har hatt så mange fine opplevelser den siste tiden, og blitt bortskjemt på det, at jeg så lett blir skuffa. Det fineste kommer når man minst venter det, og da får man så høye forventninger til alt, og da er det så alt for lett å bli skuffa. Jeg liker ikke at jeg sender barnslige meldinger i fylla, og jeg liker heller ikke at jeg driver med ting som lett kan ta livet av meg, bare fordi jeg ikke klarer å være sterk nok. Jeg liker heller ikke gutter. Derfor har jeg og Siri bestemt oss for å bli lesber. OG nonner. Lesbiske nonner faktisk. Og dèt var dagens whining fra meg. Nå skal jeg legge meg. God natt

No comments: