13 June 2008

Jeg veit det er fredag den 13 fordi...

en hermetikkboks prøvde å drepe meg. Den dumme bogskinka kutta meg digert i tommelen. Det føltes som et paper cut ganger ti! Syns liiiitt synd på meg da... Og så var bilen til May Kristin tom for strøm når hu skulle kjøre meg hjem fra jobb. Så da måtte jeg gå. Eller, jeg måtte ikke gå, men blir flau av biltrøbbel. Så jeg bare gikk. Dessuten skulle jeg kose meg med blomkålsuppe, men så viste det seg at jeg ikke likte blåmkålsuppe. En skikkelig fæl fredag den 13. med andre ord. Ellers ser leiligheten min ut som et... Nei, veit ikke. No kaotisk no. Flyttinga er i full gang, og jeg har så mye crap at jeg veit ikke helt hva jeg skal gjøre. Alle slags dumme ting dukker opp. Hvorfor har jeg gule Henry-tøfler? MED pels faktisk. Mystisk. Og trenger jeg virkelig fem maleskrin? Pluss maling på tube, pluss oljemaling? Nei, men kan jo ikke kaste det da. Har også et helt skap fullt av blader. Vil ikke kaste... I morgen er det klart for det siste vorset at Stines place. Det bare må bli bra. Nå skal jeg bare lese litt, og så skal jeg gå til sengs. Nå som skolen så og si er ferdig, har jeg masse tid til å lese. LES. Slenger med denne, bare fordi den egentlig er jævlig morsom. Hvis du kommer fra Lillehammer da. Gotta love Julius-bussen! [youtube=http://www.youtube.com/watch?v=pEPe0518e7U]

No comments: