20 July 2008

Det er lørdag natt, og jeg blogger

Jeg har en liten ferie. På en måte. Bare avbrutt av en liten vakt i kveld. Har vært i Oslo siden torsdag, så dro jeg hjem i dag, og drar tilbake i morgen tidlig. Da blir jeg til onsdag. Å blakke seg på tog er jo lurt. Jeg nådde faktisk toppen av blakkhet på onsdag - kortet mitt ble avvist på Europris. DET er toppen av blakkhet faktisk. Men det gjøkke'no, jeg lever fint på luft og kjærlighet jeg, hihi. I dag kom min lillesøster, Aina til Oslo fra Trøndelag. Lenge siden jeg har sett henne, så er koselig å få litt tid sammen med henne. Ellers har jeg bare slappet av og hatt det fint de siste dagene i Oslo. Har vært mye hos min kjære, fattern hans og to av småsøsknene. Har vært kjempekoselig. Har også fått tid til å være litt hos pappa og Cecilie. Opp klokka 06.00 for å toge litt til. Natta.

No comments: