06 August 2008

Høstmusikk

Er det noe jeg gleder meg til denne høsten, må det være den nye skiva til Maria Mena. Jeg har allerede hørt to sanger og jeg elsker dem begge. Dette er Marias fjerde plate (femte hvis man teller med White Turns Blue, som er et album med sanger fra de to første platene). Jeg tror den kommer ut i september en gang. Gleder meg ivertfall masse. Marit Larsen kommer også ut med ny plate snart. Hennes andre soloalbum. Den skal hete "The Chase", og den første singelen heter "If A Song Could Get Me You. Albumet kommer ut 13 oktober, men man kan høre den første singelen på radio allerede fra 11. august. Jeg er lykkeliiiiig. [youtube=http://www.youtube.com/watch?v=yZE_67BRdmk&feature=related] Dette er andresingelen på den nye plata til Maria Mena. Hun har også egen blogg som hun oppdaterer ofte. Sjekk den ut.

No comments: