04 October 2008

Ting og tang

I dag kjøpte jeg alt dette for 140kr. 12-13 rammer, tre norgesglass, tre store kaffekopper og en liten søt skål/telysholder med hjerter på. Brukt naturligvis. Jeg fremkalte også litt bilder i dag, så dette ble rammene brukt til. Jeg syns det ble litt tøfft jeg da... Nå har jeg drukket te av en av de store, kule koppene, og den lille telysholderen står å lyser på bordet mitt. I går var jeg på biblioteket. Jeg hadde ikke all verdens tid, så jeg bare plukket ut et par random bøker. Da jeg begynte å lese i den ene skvatt jeg litt da jeg leste "Hov" på den aller føste siden. Det viser seg at boka handler mye om Hov i Land, der jeg bodde før. Det er utrolig morsomt å lese, for det som står i boka er virkelig Hov i et nøtteskall. Forfatteren heter Marianne Røise Kielland og er dattra til Gardinstanga. Boka heter forresten Kjøttsøvn.

No comments: