09 October 2008

Mens jeg venter på Marit Larsen

Siden fredag har Marit Larsen sluppet en ny sang fra albummet sitt på MySpace hver dag. Som regel har de kommet rett etter midnatt, men i dag ser det ut til at noen er litt trege. Så mens jeg venter på sang nummer 8, legger jeg ut litt random bilder jeg akkurat tømte fra mobilen min. Slik ser altså matskapet vårt ut. Hermetikk, nudler og puffa havre. Kan ikke si at vi fråtser. Kake derimot er viktig. Dødsviktig. Iverfall ostekake. Jeg og Stine er verdens beste til å lage ostekake bare sånn at alle er klar over det. Bare se hvor perfekt den er a. "Hei, mitt navn er Cathrine og jeg ringer fra Norstat på Lillehammer..." Blah. Ja, jeg jobber en del om dagen. Litt på Norstat og litt på Rica. Noe av det styggeste jeg har sett på lenge. Stearinlys på strøm. Noe av det peneste jeg har sett på lenge. Tekopper og fat fra tilbords. Jeg husker desverre ikke hva de het, men må tilbake for å finne det ut. Disse var utrolig søte, men prisen var ganske stiv... Og til slutt, denne duden som satt å koste med krøllene sine på toget.

No comments: