13 November 2008

Har ikke blogget på superlenge. Shit shit shit.

Egentlig kunne jeg ha kalt dette innlegget for "Et nytt kapittel 2". Fordi det er nemlig dèt det er. Enda et nytt kapittel i livet mitt. Snart ivertfall. Litt impulsiv er jeg, kanskje litt for mye. Bestemte meg for noen uker siden at jeg skulle flytte til Oslo. Så nå har jeg sagt opp jobbene, og jeg har begynt å pakke livet mitt ned i pappesker. Igjen. Jeg flytter for 11. gang på 19 år. Jeg gleder meg skikkelig. Og er skikkelig redd. Skikkelig, skikkelig redd innimellom faktisk. Får litt panic når jeg tenker på at jeg faktisk ikke har fått meg jobb ennå. Får litt panic når jeg tenker på at jeg kjenner minimalt av mennesker i Oslo foruten kjæresten min og Lu. Men det går nok bra. Det ååårner seg nok.

2 comments:

Anonymous said...

Du kjenner jo et par andre i Oslo da! :)

Cathrine said...

Jaada, Pappa, men tenkte litt mer på folk på min egen alder ;)