16 November 2008

Jeg er tilbake på blogger

Ja. Nei. Ja. Nei. Kanskje. Jeg er en vinglepetter av dimensjoner, men det gjør vell ikke noe. Bestemte meg for å bytte tilbake til blogger igjen. Hvor lenge jeg blir, det blir spennede å se. Har ikke fått flytta over alle innleggene fra Wordpress, men jeg jobber med saken. Ekke så lett som man skal tro. Å importere fra Blogger til Wordpress gikk som en lek, men det viser seg at det ikke er like lett andre veien. Har funnet et program som heter blog2blog. Det funker sånn passe, men jeg kan bare flytte over 50 innlegg om dagen, av sikkerhetsmessige grunner eller no sånt rart.

Denne helgen har jeg vært så tiltaksløs at det er helt flaut. Har omtrent ligget i sofaen hele tiden. Men èn ting som er bra med det er at jeg sparer penger. Hadde jeg dratt ut på byen hadde jeg svidd av fem-seks ganger så mye penger enn når jeg ikke gjør det. Om det er no helsemessige gevinster med å ligge på sofaen og spise is istedenfor å være ute og drikke alkohol er jeg ikke så sikker på men...

Og ja, du gjettet rikig, jeg ligger fortsatt på sofaen. Om jeg skal på jobb i morra er jeg ikke helt sikker på ennå, for jeg har en skikkelig ekkel hoste på gang. Da er det umulig å sitte å snakke i telefonen. Hvis jeg stikker på jobb i morgen, må jeg jobbe i 12 timer. Jeg har nemlig blitt booka på dobbelt. Supert.

No comments: