21 October 2007

Hvorfor høsten kanskje ikke er så ille alikevell

  • Te smaker enda bedre i høstmørket.
  • Du kan begynne å bruke ullsokker igjen.
  • Det er nesten jul.
  • Du kan sitte inne og høre på musikk eller se på film uten å få dårlig samvittighet for at du ikke er ute og nyter sola.
  • Ingen mygg som plager deg når du skal sove.
  • Du kan tenne masse te-lys.
  • Du har mer tid til å lese bøker.
  • Det er koselig å gå ute i mørket.
  • Du kan sparke og hoppe i løvet som har så mange fine farger! :)
Never mind, det er bare jeg som prøve å late som om jeg ikke savner sommeren. Jeg savner sommeren. Men høsten kan være litt fin. Jeg liker at det blir fort mørkt om kvelden. Er så koselig å gå hjem fra jobb og høre på musikk mens jeg tenker i høstmørket :) Men jeg liker ikke at det er mørkt om morgningene. Da klarer jeg aldri å våkne. Dessuten er det skummelt på skoleveien min, for der finnes det steder uten gatebelysning. Men er ikke sååå mørkt ennå da. Bare vent til vinteren kommer du, Cathrine...


2 comments:

Kjersti said...

Og bare vent til den skumle isen dukker opp på vår fantastiske vei;)Det gjør mørket enda verre. Blir nok noen knelefall i år også:P

Cathrine said...

Haha, omg, satans vei. Men er jo bare utrolig morsomt å se på at du kneler bortover isen. Jeg for min del klarer å holde meg på beina ;)