07 October 2007

Ice ice babyyyy

Are we too young to know
No, we understand it
We've got to let it show
And maybe we can learn to love


Ingenting skjer. Høstferien er over for denne gang. Uff, så lenge det er til ferie nå. Men da er det jo jul, så det er verd å vente på. Haha, faktisk bare noen dager igjen til julebrusen kommer. Er det mulig sier jeg bare. Men regelen min er at det ikke er lov å drikke julebrus før 1. desember :) Man kan heller ikke høre på julemusikk før desember. Selv om det er vanskelig siden vi har Christen som lærer. Den tullingen ødela alt for meg i fjor :) Man kan da ikke høre på julemusikk før jul!

Høstferien har vært fin. Vært litt på Lillehammer og litt i Oslo. Litt jobb, litt fest og mye slappe-av-tid. Veldig greit :) I går var ivertfall veldig gøy! Fikk ikke tid til å besøke mamma og Geir da, men tar det igjen til helga.

Oi, nå koker te'en min. Så nå skal jeg drikke te og lese Markens grøde. Rock'n roll dere.




No comments: