07 November 2007

Hjelp, jeg kjeder meg!

Min middag skulle i dag bestå av pannekaker. Sånne grove pannekaker, fordi jeg har liksom blitt sånn sunn. Og fordi jeg er meget blakk. Men jeg klarer jo ikke å følge en oppskrift engang da, så det ble bare ekle istykkerrevende grove pannekaker. Så nå sitter jeg her og er egentlig ganske sulten. Må komme opp med en lur plan. Plan A. Hvis plan A ikke funker, må det bli plan B. Knekkebrød!

Uka mi har vært kjei. Utrolig kjei. Jeg har verken vært på skolen eller på jobb. Fordi jeg har et stk teit kne, må jeg liksom hvile. Og bruke "krykkestokker", som min lege presiserte. Men føler meg egentlig ganske uthvilt nå. Har fått gjort litt lekser ivertfall da. Litt. Og så har jeg klipt meg. Veldig kjekt å ha ei veninne som er frisørlærling, da får jeg nemmelig gratis klipp. Flink er'a også :)

I helga var jeg i Oslo. Eller fra torsdag da. Var på konsert. Sonata Arctica! Det var en kjempebra konsert. En av de bedre :)

Tja, ellers da? JO! Jeg har sluttet å røyke. Prøver ivertfall. Så får vi se da, om jeg blir no friskere og raskere. Tviiiler. Men det er vel kanskje det beste i lengden. Er lov til å ta seg en sigg eller to på fest da. Og hver dag er jo en fest! Hehe, neida, skal ikke bli helt Line :)

Hør på denne sangen! Nyyyyydelig

No comments: