25 November 2007

Mangler en passende tittel, så da ble det denne.

Jula er snart her, og jeg kjenner julestemninga snike seg innpå meg. Som alltid har jeg og Kjersti store planer for advent. Vi skal kjøpe inn alle de gode julekalenderne på DVD, det vil si Jul i blåfjell, Jul på Sesam Stasjon, Jul i Svingen, Amalies Jul og Jul i Valhall! Tihi. Vi skal ha julevask, så skal vi pynte masse, lage pepperkaker, lage julegodteri og høre på julesanger. Gleder meg skikkelig til 1.desember nå, for jeg har nemmelig klart å holde meg unna juleting (pepperkaker, julebrus, gløgg, julesanger og andre juleting), så 1. desember braker det løs ;) Blir vel ratt et julevors til helga tenker jeg. Stiliii.

Ellers skjer det ikke stort. Nå venter jeg egentlig bare på tirsdagen, for da skal jeg legges inn på sykehuset og få ny medisin. Blir saker tror jeg. Da skal jeg bli friskere enn en fisk! Går mye i jobb for tiden. Det er fordi jeg skal få råd til masse stilige julegaver.

Skolen går vel sin vandte gang. Men èn ting er sikkert. Jeg liker IKKE historielæreren lenger. Burn.

www.oldmencrying.com

No comments: