26 November 2007

Ting Kjersti og Cathrine gjør når de kjeder seg.


  • Danser crazy til Hanson

  • Spionere på naboen

  • Skremmer hverandre med at naboen sansynligvis har tatt seg inn i huset vårt

  • Er missunnelig på naboen som har kjøkkenbord (vi har ikke kjøkkenbord)

  • Sitter å gjetter hvilken sang de under oss spiller (nesten umulig, for mye bass)

  • Snakker med hverandre på msn og facebook når vi sitter på hvert vårt rom

  • Sankker med hverandre på msn og facebook når vi sitter ved siden av hverandre i sofaen

  • Spiller challenge med hverandre på msn

  • Tar o'boy-pulver i munnen og plystrer på hverandre (ok, bare jeg på Kjersti)

  • Spiller inn sanger/meldinger og sender det til hverandre på bluetooth (jeg for min del liker å ligge under dyna når jeg synger inn sangene)

  • Lage smilyer av far til Kjersti på msn (ok, meg igjen)

  • Finne skulte meldinger i reklamen som kommer i posten (notaRAVIsen)

  • Ser på dokumentarer på TvNorge (Tenner på stumper, Fett sexliv, Jeg ammer min 10-åring osv)


8 comments:

Anonymous said...

WHAHAHAHAH!!! dekk to gjør jammen meg mye rart ass! det høres ut som om dekk har det veldig koselig da! =) høres gøy ut! jeg vil å! ;)
sånn som å blåse oboypulver på hverandre! ;) wgahahhahha! =D

Cathrine said...

Du får flytte inn da vettu, Kristus. Har en bod ledig ;)

Anonymous said...

Søte bloggen:D

Anonymous said...

Hey! Boden er lovet bort til meg!

Cathrine said...

Egentlig trenger jeg boden selv. Til å skremme Vanja når han kommer på besøk ;)

Anonymous said...

jeg vil gjerne flytte inn jeg! da slipper jeg mongofolkan hjemme!=O jeg kan sove på dass jeg da,sammen med den skumle bråkedoen deres!

Anonymous said...

den siste var fra meg!

Cathrine said...

Du kan sove på dass. Men da må du slutte å kritisere den! Eneste som er negativt med doen vår er at den sluker mobilen min.