14 September 2007

Ikke skrik til meg a

Sliten etter lang dag på skolen og jobb. Første dag på jobb i dag. Gikk veldig bra egentlig. Bedre enn forventa ivertfall. Mye frekke folk i telefonen, men mange veldig hyggelige også. Er ikke akkurat så veldig snill når telefonintervjuere/selgere ringer til meg jeg heller, så kan se saken fra dems side også. Men man trenger ikke skrike da. Der går grensa. Fy fy.

I morgen kommer lille Hedda på besøk. Heldigvis ikke jeg som har ansvaret for å passe henne. Det får Kjersti ta seg av, siden det er hu som får cash for det.

Veit ikke hva jeg skal i helga. Får se hvordan ting utarter seg. Kanskje blir det en tur ut. Kanskje jeg blir hjemme i sofaen. Blir spennende å finne ut. Veit ivertfall at jeg skal til Gjøvik og se TNT på onsdag. Yeah!

2 comments:

Anonymous said...

Stolt av deg, hadde ikke klart to jobber. You are a working woman! Du skal tjene pæng. Og vi er stolte av deg.

Cathrine said...

Haha, takk kjære!