28 September 2007

We are all angels with only one wing... We can fly only embracing each other

Tjohoi, nå er det ferie! Siden jeg ikke har så mye mer å formidle her i min blogg for øyeblikket, hadde jeg lyst til å legge ut noen bilder. Bilder av søte folk som betyr mye for meg. Jeg tenker at noen ganger er jeg veldig dårlig til å sette pris på vennene mine. Eller, jeg setter jo alltid pris på de, men kanskje er jeg ikke så flink til å vise det. Så denne posten er til dere som gjør livet så bra :)

Jeg er glad i dere andre også, selv om jeg ikke har bilde. Og familien min er jeg gla i. Amen. Nok om det.

Fikk lyst til å legge ut noen gamle mimrebilder snart. Det er alltid festlig. So be afraid. Dere vet hvor mange bilder jeg har av dere alle :) Og folkens, legg igen en kommentar a. Jeg kan se på count'ern min at dere er her. Luringer, men dere lurer ikke meg :) Come on.


Søtinger:


















2 comments:

Anonymous said...

I love the title!

Beste innlegget så langt! Men jeg erm est glad for at du ikke posta sovebildet mitt! Haha

Cathrine said...

Å bare vent du ;)