04 September 2007

Nå sitter jeg i sofaen med mine über-sexy lesebriller på min kalde nesetipp. Det har virkelig blitt høst nå. Så kaldt. Men håper høsten ombestemmer seg snart, og gir oss sommer litt til.

I kveld har jeg faktisk ryddet klesskapet mitt. Jeg har så mange klær jeg aldri bruker, men som jeg ikke klarer å kaste. Tullete. Historieleksene har jeg fått gjort også. Historie har faktisk blitt ganske interresant. Har ikke hatt det siden barneskolen, men jeg kan huske at den gang likte jeg det ikke. Litt av grunnen til at jeg har begynt å like faget er den nye læreren vår, Hege. Mer tullete lærer skal du lete lenge etter :)

Jeg har et lite prosjekt på gang om dagen. Kan ikke skrive hva det er, for veit aldri hvem som leser. Ikke alle trenger å vite det ennå. Noen skjønner nok hva jeg prater om ;) Håper bare jeg har lykken med meg snart. Blir gal.

Nå er det Greys Anatomy, så bye.

No comments: