30 September 2007

Pass deg for kickboxerne

Denne dag har bestått av å sove halve dagen, vaske, spy i vasken, rydde, spise junkfood og slappe helt av. I går var en veldig hyggelig kveld. Anita og noen veninner av henne kom til Lillehammer. Så vi hadde et lite vors her. Som etterhvert utviklet seg til et litt større vors i denne lille leiligheten. Vi kom nå oss ut på byen etterhvert, og vi hadde det da veldig gøy. Havna i bråk med to ikke så fullt søte jenter fra Oslo. Og konklusjonen der var at jeg måtte passe meg, for de kunne kickboxing. Dessuten måtte jeg komme meg til Oslo og lære om respekt i Oslos gater. Men nei, alt i alt en veldig morsom kveld ;)

Nå sitter jeg alene og nyter stillheten. Hadde tenkt til å lese masse i kveld. Biografien til Ronni Tekrø lå i min postkasse i går, så den skal jeg kose meg med. I morgen drar jeg nok til Oslo. Siden jeg har minimalt med penger, så blir det nok ingen shopping. Men jeg skal prøve å få dratt på Høstutstillingen da. Det er nice.



2 comments:

Anonymous said...

Passer bra at du skal til Oslo i morra da, så du får litt kunnskap om åssen du skal oppføre deg på streeten!

Men regner med at du panka livskiten ut av de to kjerringene? Karate-Cathrine!

Cathrine said...

Ja, det er akkurat derfor jeg skal til Oslo i morgen. Jeg skal lære meg om respekt på gata. Jeg er helt håpløs altså :(

Jaja, jeg brukte et par karatetriks! Slo dem rett i bakken. Hiiii-a