23 September 2007

Kjedelig

Veldig lite spennende som skjer i livet mitt om dagen. Bare hverdagen som går sin gang. Fem dager til høstferien da, det er nice. Vel, skal vel sikkert jobbe, men er fri fra skolearbeid ivertfall. Denne uka blir et helvete med prøver og innleveringer. Jeg er heldig om jeg overlever.

Så TNT på marken på onsdag da. Veldig veldig bra! Selv om jeg savner Harnell. Men gleder meg til det nye Starbreaker-albumet :) Møtte forøvrig hele familyen der også. Koselig det da. Ikke så ofte jeg ser dem. Til og med Jim og Maren var der. Resten av uka har gått med til jobbing, skolearbeid og trening. Og jaa, jeg har fått tilbake Photoshop :)

Dessuten har det blitt skikkelig høst. Og da er det så koselig å sitte å høre på musikk og drikke te. iPod'en min går varm. Det nye Foo Fighters-albumet er veldig bra. Det samme er det nye albumet til Manic Street Preachers, som jeg har nevnt tidligere :) Musikk-DVD'er er også en fin ting. Nå tror jeg at jeg skal sette på Gåte - Liva, for den er så bra, og det er altfor lenge siden jeg har sett på den.

Lille Hedda

Jim og hans 69kronersballong

No comments: