06 January 2008

2007 i bilder :)

Siden jeg fortsatt sliter med influensa og har så og si ingenting å finne på, tenkte jeg at jeg skulle mimre litt :) Her kommer litt bilder, hendelser og utsagn.

Januar
Nyttårsaften i Hov, Cathrine og Stine ble endelig 18!

"Det va ein gong j va ute å gjekk, så kom det ein bil å kjøyrde på meh. Så sa e til hu som kjøyrde; du, sa e, du sitt i barnevogn du. Så sa ho te me atte, men du sitte uppi"

Februar

Gjennforening av krangleunga! (nydelig bilde)

Mars

Vinterferie hjemme

Lærern vår er filosfisk: "Skolen er kjedelig.. (pause)... Det er mitt motto"

April
Påske :D

"Kjersti: Henry i mot i brøstet er død :( Rip..
Cathrine: Å nei :(

Kjersti: Trodde han var død allered jeg, men der tok jeg skammelig feil.."


Mai

Natt til 17. på Dokka med masse gamle kjente

Juni

Sol, sommerferie og Aurora flyr opp til himmelen

"Cathrine: Oi, hehe.
Vanja: Ja, hehe. Håper jeg sier det sa
mme når han tar av seg buksa."

Juli


Sukkerspinn, kjærlighet og jentetur

August


VinjeRock, skolestart og Kjersti blir 18

September

Høstferie, Anita-besøk, snø og lillesøstra ble fjortiss

"Vanja: Jeg vil stemme men vet ikke hvor eller hvordan
Cathrine: Har du ikke fått valgkort da?

Vanja: Nei, har jeg? Fuck. Er det det vi fikk?

Cathrine: Ja
Vanja: Jeg kasta det. Jeg så Ole Madslien og kvitta meg med det"

Oktober

Skole, skole, skole og litt festligheter

November
Klassetur og Sonata Arctica

Desember


Jul :D



No comments: