01 January 2008

Godt nytt år folkens

Jah, da var det 2008 da. Håper folk hadde en bra nyttårsaften. For min var ikke mye å skryte av. Av årets 365 dager måtte jeg bli dønn forkjøla på den aller siste. Min nyttårsaften tilbrakte jeg i Nordsinni sammen med familien og sånn ca 4 raketter. Satt egentlig bare å syntes synd på meg selv.

Nå har jeg kommet tilbake til Lillehammer da.. Så tenkte jeg kanskje skulle skrive et sånnt nyttårsinnlegg. Om ting som har skjedd dette året og slikt. Har ikke noe bedre å finne på mellom halstablettene og snytinga uansett.

Vel, hvor skal jeg begynne? Begynne med januar hadde kanskje vært logisk. En uke inn i det forrige året ble jeg endelig 18 da. Det var jo stas, men å bli 18 er alikevell litt oppskrytt. Det beste med å bli 18 er jo å kunne komme inn på konserter og en del utesteder. Så ble vell en del mer festing det året, enn året før for å si det sånn. Deilig å bli "voksen" da, selv om jeg ikke føler meg det :) Men jeg føler meg mye mer selvstendig nå enn det jeg gjorde for ett år siden. Jeg har jobba mye og tjent mine egne penger, det liker jeg. Har vært mye stress i det siste med jobb og skole, men jeg tror jeg liker det. Bedre å ha for mye å gjøre enn å ha for lite å gjøre :) Våren 2007 var helt topp! Savner den tia veldig. Det samme gjelder sommeren. Eller, ivertfall mesteparten av den. Jeg jobba på Hunderfossen, og det var helt greit, for jeg hadde det så bra den perioden at jeg ikke merka at det var et drittsted :) Noe jeg har merka i ettertid. Bare tull og rot med lønn feks. Men jeg lærte mye av å jobbe der. Etter sommeren har det gått litt opp og ned. Det er denna kjærleiken da. Den er tøff, og den har tæra litt på. Jeg har vært dum og naiv litt for mange ganger. Gang på gang. Men, what doesn't kill me, only makes me stronger.

Jula har vært veldig bra! Det har vært deilig å være hjemme hos familien. Fikk ikke vært så lenge hos begge familiene, men... Jeg fikk en masse fine julegaver. Canon 400D av familien på farsiden og Sony Ericsson T659i av familien på morsiden, pluss mange andre fine gaver!

Dette året har vært annerledes. Men alt i alt har det vært et godt år. Jeg lever jo fortsatt :)

Året i musikk:

Våren
Sommeren
Høsten
  • Oh Laura - It's Raining in New York
Vinteren

2 comments:

Nordavind said...

Godt nytt år! :D

Anonymous said...

Godt nyttår sweetie;) Sees til uka!

www.torillmerethe.blogg.no