27 January 2008

Perm

Yay, jeg har hatt perm i helga. Vært en rolig helg. Hatt litt besøk, ellers har jeg for det meste sett på tv. Og jo, jeg var på Strandtorget uten å bruke penger. Jeg er visst ikke i shoppingform. Og DA er jeg ikke i form ass :) Tilbake til sykehuset i morgen tidlig.

Jeg ser virkelig fram til våren nå. Har egentlig bare lyst til å gå i hi til den kommer. Er jo nesten i hi nå da. Men tviler på at det varer helt til våren gitt. Er så lei snø og holke nå. Aller helst vil jeg være i Oslo, både nå og til våren. Men må nok vente til sommeren. Fant den perfekte jobben i dag da. Men de ansetter jo i februar :( Jeg krysser fingrene for at de trenger folk til sommeren også. Da skal jeg søke.

Og særemne skal framføres om 3 uker! Jeg har en bok igjen å lese! Og et helt særemne å skrive! Ugh, ekkelt stress. MEN det er jammen ikke lenge til vi skal til Roma da :) Ooo, jeg gleder meg!

No comments: