07 January 2008

Jeg vil ha bursdag hver dag

Jeg har hatt en kjempefin bursdag. Selv om det var et dumt tall :) Fikk ikke så mye gaver, men fikk da en del penger. Det er noe jeg trenger sterk, så den passa jo bra. Her har vi det med foreldre som ikke er sammen igjen da, supert! Og så har jeg tre sett med besteforeldre. Eller to og en halv da. Men alikevell :) Ellers har jeg fått masse søte gratulasjoner, noe som er like mye verdt som gaver! Ikke minst en stor takk til Tommy som tok seg tid til å gratulere meg på melding, MSN, Facebook, Nettby, på mail, og så sendte han like så godt et brev på Nettby også gitt :) Jeg dediserer herved sangen Morpion til deg. Vanja lagdte en supergod sjokoladekake og jeg fikk bursdagssang på skolen. En veldig fin bursdag. Bare ett år til den hellige alder!

Ellers er vi jo i full sving igjen på skolen da. Ikke så hyggelig. Eksamen på fredag. Eller prøveeksamen da. Tentamen om du vil kalle det det. Ja. Så er det jo dette særemne. Heller ikke så hyggelig. Bare utsetter og utsetter... Men men. Knut Hamsun, I will not let you down, my friend!

Men på spørsmålet om hva jeg ville tatt med meg til en øde øy, ville jeg svart; Den fleipete apekatten Julius. Helt klart :D

No comments: