23 January 2008

Jeg lever fortsatt

Joda, jeg lever! Lever i sus og dus sammen med x antall gamle folk. Som du kanskje vet (eller kanskje ikke...) er jeg på sykehuset for tiden. Men nei, ikke på det vanlige sykehuset der jeg kunne ha møtt vanlige folk, jeg er på Revmatismesykehuset. Derav alle gamlingene. Akk, hadde jeg bare hatt en litt mer moderne sykdom.

Nå sitter jeg på et lite åpent rom borti gangen her. Det skulle egentlig stå en PC her, men dengang ei. Så jeg tenkte jeg og laptopen min at vi skulle låne internetten litt. Veit ikke om jeg har lov, men sitter nå her til jeg blir sendt tilbake til rommet mitt. Akkurat nå er det dødsstille på hele avdelinga. Tror folk har lagt seg eller noe.

Har hatt mye besøk da, så jeg skal ikke klage. Vanja, Helene og Kjersti var her på mandag. Jeg fikk blomster fra hele klassa, det var veldig koselig. Og så hadde Kjersti mekka sammen en kurv med masse rart i. Den likte jeg. Tante var her i går og i kveld kommer Stine en tur. I morgen får jeg besøk av min bestemor, noe som sikkert kommer til å bli festlig.

Ellers har jeg kjøpt Allers i dag. Fordi "kiosken" her har et utrolig utvalg. Og akkurat nå var det ei som trodde jeg var vakt her. Joda, her skjer det ting.

Edit: De sov ikke, det var bingo i 2. etg.

No comments: